مزایای شیشه های کرکره ای

چاپ صفحه

 مزایای شیشه های کرکره ای
به لطف کرکره های برقی، دیگر نیازی به باز کردن پنجره ها با دست خود ندارید. با کنترل از راه دور، راحت باز می شوند. دیگر لازم نیست از باران، باد یا برف بترسید و هنگام باز و بسته کردن کرکره اجازه ورود سرما را نمی دهید. این سیستم یک انرژی کارآمد است و زیست محیطی تر است. در مقالات قبلی مفصّل، در مورد شیشه های دوجداره گفتم. در این مقاله به صورت کوتاه مطالبی را در این مورد عرض می کنم و سپس به بررسی شیشه های دوجداره کرکره ای می پردازم.
شیشه دوجداره
شیشه دوجداره، شیشه ای است که برای اطمینان از راحتی حرارتی و صوتی شما کاربرد دارد. شیشه دوجداره با کارایی بالا به عنوان استاندارد برای پنجره های شما امکان پذیر است. با نصب شیشه دو جداره در صورتحساب انرژی خود صرفه جویی می کنید و از دمای مطبوعی در خانه خود لذت می برید، بدون اینکه مانع ورود نور شوید. شیشه دوجداره دارای ضریب عایق عالی با بهترین قیمت است. برای خرید می توانید از همین جا به صورت آنلاین و به مدت 3دقیقه اقدام نمایید.
کرکره های برقی روی در و پنجره
کرکره های برقی به دلیل ارائه یکی از ایمن ترین راه حل ها برای خانه مشهور هستند. اما این تنها مزیت آنها نیست. بلکه آنها گزینه عالی برای عایق حرارتی و صوتی خانه، در مورد ساخت و ساز و همچنین بازسازی هستند.

 

کرکره های برقی روی در و پنجره

آیا کرکره های برقی سودمند هستند؟
در مقالات قبلی گفتیم که کرکره های برقی مزایای غیر قابل انکاری دارند و راه حلی انتخابی برای تجهیز پنجره های شما هستند. ویژگی های خوب آنها باعث می شود که کاستی های آنها را فراموش کنیم. کرکره های برقی، یک سیستم بازشو ایمن، کاربردی، زیبایی شناختی، اقتصادی و بادوام است. کرکره های برقی امنیت بی نظیری را ارائه می دهند. امکان تجهیز آنها به قفل، بست های سفت و سخت و قفل وجود دارد. به منظور محافظت از فضای نشیمن، آلومینیوم از PVC استحکام بیشتری دارد.

حفاظ استیل پنجره می تواند مانع از نفوذ سارقین به داخل ساختمان شود.

راه حلی برای ساخت و ساز و نوسازی
کرکره در چندین متریال وجود دارد: آلومینیوم خالص، آلومینیوم دو جداره، پی وی سی و حتی در برخی موارد چوب و با چندین شکل  وجود دارد. کرکره را می توان با تمام نیازهای معماری و زیبایی شناسی خانه تطبیق داد. تنوع متریال ها با پالت رنگی همراه است که امکان تطبیق کرکره با رنگ های نما و یا با رنگ های تحمیلی محیط را فراهم می کند.
مزایای شیشه های کرکره ای
در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند
حتی اگر امروزه پنجره هایی با درجه عایق بسیار بالا وجود دارد، می توانید با قرار دادن کرکره در جلوی شیشه های تک یا دو جداره، در مصرف انرژی حتی بیشتر صرفه جویی کنید. گرما مدت بیشتری در داخل باقی می ماند و باید کمتر گرم کنید.

آیا کرکره های برقی سودمند هستند؟

 

تفاوت کرکره برقی شفاف و کرکره برقی معمولی چیست؟

عایق صوتی 

کرکره های برقی می توانند صدای خیابان یا ماشین چمن زنی را کاهش دهند. به علاوه، آنها به شما اجازه می دهند سر و صدای بیشتری ایجاد کنید  بدون اینکه مزاحم همسایه هایتان شوید.
تیره می شوند
کرکره های برقی همیشه این مزیت بزرگ در تاریک کردن اتاق دارند. اگر پرده ها از فیلتر شدن نور جلوگیری کنند، برخلاف کرکره های برقی، هرگز اتاق را کاملا تاریک نمی کنند.
احساس امنیت
کرکره های بسته به شما احساس امنیت بیشتری می دهد. سارقان نمی توانند پنجره را بشکنند و برای ورود به داخل آن سخت تر خواهند بود. بسیاری از مردم وقتی کرکره‌های برقی پایین هستند، با خیال راحت آنجا را ترک می‌کنند. 
زیبایی شناسی
برای زیبایی بی عیب و نقص، کرکره های برقی طرح هایی برای همه سلیقه ها ارائه می دهند. کرکره‌های برقی با تضمین تولید طبق استاندارد، با دریچه‌های شما سازگار می‌شوند.
عایق حرارتی 
کرکره های برقی، مانع کارآمدتری در برابر سرما می شوند تا از عایق بهتر خانه اطمینان حاصل کنند. عایق حرارتی به دست آمده به لطف کرکره های برقی امکان صرفه جویی در انرژی را فراهم می کند. در مناطق شمالی، کرکره های برقی از جنس پی وی سی یا آلومینیوم دوجداره را انتخاب کنید که عایق حرارتی مناسب تری برای دما ارائه می دهد.

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
اگر قصد دارید کرکره های برقی را نصب کنید که مزایای عملی، فنی و زیبایی شناختی را برآورده می کندبا ما تماس بگیرید. ما انتخاب گسترده ای از کرکره های با کیفیت متناسب با همه بودجه ها داریم.

  
  مزایای شیشه های کرکره ای

تاریخ درج: 1401.07.26

310

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook