مزایای شیشه های دو جداره

چاپ صفحه


آیا شیشه های پنجره شما خیلی نازک، شکننده و به اندازه کافی ضد آب نیستند؟ شیشه دوجداره می تواند زندگی شما را تغییر دهد و مهمتر از همه در تمام طول سال راحتی بیشتری را برای شما فراهم کند. در این مقاله می خواهم مزایای شیشه های دو جداره را برای شما عزیزان بگویم تا بدانید که چه مزیت هایی دارد و شما با خرید آن می توانید آسایش، راحتی و حفظ هوای موجود در خانه را به خود هدیه دهید.
چرا پنجره های خود را به شیشه دوجداره مجهز کنید؟
دوران ارتعاش پنجره های تک شیشه ای با کوچکترین حرکتی دیگر گذشته است. شیشه دوجداره، تکامل طبیعی آن، تا حد زیادی جایگزین آن در خانه ها و مشاغل شده است. عایق بندی شیشه های دوجداره مطابق با استانداردهای قانونی تحمیل شده در ساخت و سازهای جدید و مقررات حرارتی است. بر خلاف شیشه های تک جداره معمولی، شیشه دوجداره از دو لایه شیشه ای روی هم تشکیل شده است. اینها می توانند اندازه های مختلفی داشته باشند. از نظر عملکرد حرارتی، شیشه های دو جداره چهار برابر بیشتر از شیشه های تک جداره، کارآمدتر است.

چرا پنجره های خود را به شیشه دوجداره مجهز کنید؟

 

مزایای شیشه دوجداره چیست؟
عایق صدا 
آیا هنگام خواب صدای خیابان و ماشین را می شنوید؟ شیشه دوجداره این وضعیت را تغییر خواهد داد. با عایق صوتی عالی خود صدای خارج را محدود می کند.
امنیت بیشتر
باید بدانید که شکستن شیشه های دوجداره بسیار دشوارتر از شیشه های تک جداره است. اگر دزدی بخواهد به خانه شما نفوذ کند، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا از پنجره عبور کند، که این خطری است که او دیده شود. .پنجره های دوجداره مقاوم در برابر سارق مجهز به دو شیشه چند لایه به ضخامت 4 میلی متر هستند که به هم متصل شده و به سمت بیرون قرار گرفته اند. این امر، امکان سرقت را به حداقل رسانده است.

چگونه با انواع پارتیشن شیشه ای فضای خود را زیبا تر کنیم؟

کاهش قبض انرژی 
شیشه های دوجداره دو جداره شیشه تشکیل شده است که میزان گرمای ورودی یا خروجی از خانه را تا حد زیادی کاهش می دهد. در نتیجه خانه شما در تابستان خنک تر و در زمستان گرمتر می شود. این به این دلیل است که برای رسیدن به دمای راحت نیازی به افزایش سطوح کولر یا بخاری خود نخواهید داشت و در نهایت برق کمتری مصرف خواهید کرد. با محدود کردن اتلاف انرژی، شیشه دوجداره امکان صرفه جویی در مصرف انرژی را فراهم می کند. شما می توانید قبض سالانه گرمایش خود را تا 10 درصد کاهش دهید.

مزایای شیشه دوجداره چیست؟

 

یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای رعایت نظافت محیط به دلیل عدم برخورد افراد با شیشه است.

تراکم بسیار کمتری روی پنجره های خود دارید
تراکم اغلب بر روی شیشه های پنجره های تک جداره قدیمی ایجاد می شود. این یک پدیده طبیعی است که معمولا در شب هنگام کاهش دمای بیرون و هنگامی که سطح رطوبت در یک اتاق افزایش می‌یابد (مثلاً بعد از دوش گرفتن یا زمانی که خواب هستید) مشاهده می‌شود. سپس بخار در مقابل دیواره پنجره که سردترین خواهد بود، می نشیند. با استفاده از لعاب کارآمدتر، این پدیده کمتر دیده می شود زیرا دیوارها عایق تر و سردتر هستند.
کاهش اتلاف حرارت
شیشه دو جداره مقدار انرژی را که برای گرم کردن خانه خود مصرف می کنید را کاهش می دهد. شیشه دوجداره اتلاف حرارت از داخل خانه را 30 تا 80 درصد بسته به نوع شیشه محدود می کند. بنابراین در راحتی روزانه به میزان قابل توجهی سود می برید.
تغییر به پنجره های دو جداره راهی عالی برای افزایش بهره وری انرژی خانه، بهبود راحتی کلی شما و کاهش قبض انرژی است. این یک سرمایه گذاری بزرگ است و زیبایی خانه را باید در نظر گرفت. نکات بالا را بسنجید تا ببینید آیا این گزینه برای شما و خانواده شما مناسب است یا خیر. اگر می‌خواهید به پنجره‌های خود سبک جدیدی از لعاب بدهید، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با همکاران متخصص ما در ارتباط باشید و سپس با آگاهی کامل اقدام به نصب شیشه های دو جداره نمایید.

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
اگر به فکر ارتقای پنجره های خود هستید، تمام پنجره های ما به صورت سفارشی از طیف وسیعی از محصولات شیشه ای مختلف ساخته شده اند. اگر یک اتاق سرد اضافی دارید که نور نمی‌گیرد، اتاقی که بیش از حد آفتاب می‌گیرد، یا اتاق خوابی رو به جاده‌ای پر سر و صدا دارید، ما می‌توانیم پنجره‌ای عالی برای شما بسازیم.

 
 مزایای شیشه های دو جداره

تاریخ درج: 1401.07.26

91

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook