مزایای درب های شیشه ای اتوماتیک

چاپ صفحه

 

درب های اتوماتیک می توانند در کاربردها و نیازهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین یافتن بهترین راه حل برای نیازهای خاص خود می تواند دشوار باشد. ما و همکاران ما خوشحال خواهیم شد که به شما در انتخاب درب کمک کنیم. چه به عنوان ورودی فروشگاه در یک مرکز خرید، چه به عنوان یک درب بهداشتی در بخش بیمارستان، چه در هتل ها و.... بسته به نوع ساختمان و موقعیت مکانی شما درب های اتوماتیک موجود می باشد.
درب های اتوماتیک چگونه کار می کنند؟
یک درب اتوماتیک را می توان به روش های مختلفی فعال کرد، برای مثال از طریق یک سنسور نزدیک مانند سنسور رادار، وقتی کاربر به آن نزدیک می شود در باز می شود.
در را می توان از طریق یک دکمه نیز فعال کرد: زمانی که کاربر دکمه ای را فشار می دهد درب اتوماتیک باز می شود.
راه حل دیگر می تواند باز کردن از طریق کنترل دسترسی باشد: زمانی که کاربر با استفاده از یک نشان یا دکمه کنترل از راه دور فعال می کند، در باز می شود. کاربر اجازه عبور از در را دارد و پس از یک زمان از پیش تعیین شده، معمولا این زمان توسط نصاب تعیین می شود، سپس در بسته و قفل می شود.

درب های اتوماتیک چگونه کار می کنند؟

 

 چگونه با انواع پارتیشن شیشه ای فضای خود را زیبا تر کنیم؟

سیستم امنیتی

یک سیستم امنیتی نیز بر روی درب های اتوماتیک وجود دارد. اکثر اپراتورهای مدرن درب اتوماتیک در صورت بسته شدن درب روی مانعی دوباره باز می کنند. با این حال، اکثر درب های اتوماتیک مجهز به سنسورهایی هستند که از تماس درب با عابران پیاده که از آن استفاده می کنند جلوگیری می کن.

سیستم درب اتوماتیک همراه با نظارت تصویری
سیستم های درب اتوماتیک زمانی موثر هستند که به سیستم نظارت تصویری مجهز شوند. می توانید ببینید که همه از در عبور می کنند. این درب ها ابتدا با سیستم کنترل دسترسی، ادغام می شوند. در صورت نیاز، در این درها می‌توان نظارت تصویری را راه‌اندازی کرد تا ببینید چه کسانی وارد یا خارج می‌شوند.


سیستم درب اتوماتیک همراه با نظارت تصویری

درب های با کیفیت را انتخاب کنید و سیستم ها را حفظ کنید
با این حال، استفاده از نظارت تصویری تنها بخشی از راه حل امنیتی برای ساختمانی است که می خواهید ورودی ها را به آن تجهیز کنید. برای محافظت واقعی، باید مطمئن شوید که مواد درب های اتوماتیکی که استفاده می کنید کیفیت بالایی دارند و به درستی کار می کنند.
به عنوان مثال، سیستم های درب شما باید با مواد و سنسورها ادغام شوند، اما باید در سبک های مختلف درب نیز موجود باشند که با نیازهای ساختمان شما مطابقت داشته باشند. درب های اتوماتیک باید مراقبت شوند تا در شرایط خوبی باقی بمانند. تعمیر و نگهداری که یک چالش واقعی برای حفظ ایمنی کالاها و افراد است، عاقلانه است که از یک شرکت تخصصی برای مراقبت از درب های شما، به ویژه تمیز کردن، بررسی سیستم های الکتریکی و الکترونیکی و به روز رسانی تجهیزات امنیتی تماس بگیرید.
حفاظت در برابر خطر آتش سوزی (درب ضد حریق)
درب های اتوماتیک ضد حریق یک گزینه ایمنی برای نجات افراد از خطر آتش سوزی هستند. آنها خروجی های اضطراری را در صورت آتش سوزی ارائه می دهند: در این نوع موقعیت های خطرناک، باید اطمینان حاصل کنید که ساکنان ساختمان شما می توانند در سریع ترین زمان ممکن ترک کنند، درها نباید سرعتشان را کاهش دهند یا مانع خروج افراد شوند.
سیستم های درب اتوماتیک که به عنوان درب های فرار عمل می کنند، مجهز به کنترل های دسترسی هستند که در صورت آتش سوزی ایمن بسته می شوند. این کار از انتشار دود جلوگیری می کند و به مردم زمان کافی برای رسیدن به ایمنی می دهد.
مزایای درب های شیشه ای اتوماتیک
انواع مختلفی از درها وجود دارد: درهای کشویی، درب های لولایی، درب های گردان، درب های داخلی، درب های تلسکوپی و..... . درب های کشویی، لولایی و گردان و.... دارای مزایای متعددی هستند. آنها ورودی های عابر پیاده را بهینه می کنند، دسترسی، ایمنی و مصرف انرژی را در سرتاسر ساختمان بهبود می بخشند. درب های اتوماتیک پذیرای بازدیدکنندگان هستند، ترافیک را هدایت می کنند و احساسات حرارتی فضاهای داخلی دارای تهویه مطبوع یا گرم شده را حفظ می کنند.
همچنین یکی دیگر از مزایای درب های اتوماتیک این است که از ورود افراد ناخواسته به یک مکان جلوگیری می کند. در واقع، بخش‌های خاصی از کسب‌وکار شما ممکن است برای مشتریان و کارکنان یا هر یک از این گروه‌ها ممنوع باشد. درب‌های اتوماتیک سیستم‌هایی با کارایی بالا برای مجاز کردن یا ممنوع کردن دسترسی بدون تکیه بر کلیدهایی هستند که می‌توانند قرض گرفته شوند، گم شوند و غیره. در نهایت درب های اتوماتیک دسترسی آسان را برای انواع افراد اعم از افراد مسن و افراد کم تحرک فراهم می کند که مزیت قابل توجهی است.

از دیگر مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان به جلوگیری از اتلاف انرژی اشاره کرد.

سخن پایانی
امیدارم مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شده باشد و به تصمیم گیری شما برای خرید کمک کرده باشد. 

 
مزایای درب های شیشه ای اتوماتیک

تاریخ درج: 1401.07.26

300

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook