مزایای درب کشویی تلسکوپی چیست؟

چاپ صفحه

 

مزایای درب کشویی تلسکوپی چیست؟
برخی از ساختمان ها آنقدر کوچک هستند که نمای آنها نمی تواند یک سیستم درب کشویی با اندازه کامل را در خود جای دهد. با این حال، علیرغم اندازه محدود آنها، ممکن است این ساختمان ها همچنان برای سهولت دسترسی برای ویلچر، بارگیری پالت ها، چرخ دستی های خرید یا تعداد زیادی از مردم مورد نیاز باشند. درب های تلسکوپی اتوماتیک یک راه حل بسیار خاص برای فضاهای محدود می دهند. همانطور که درب های اتوماتیک به طور فزاینده ای به یک ویژگی استاندارد در بسیاری از انواع ساختمان تبدیل می شوند، کسب و کارهای بیشتری به دنبال نصب سیستم های ورودی خودکار هوشمند، براق و پیچیده خود هستند. علاوه بر این، سهولت دسترسی این نوع درب ها، برای افراد دارای معلولیت یا مشتریان با تحرک کم، کمک خواهد کرد.

مزایای درب کشویی تلسکوپی چیست؟

 

 

درب های تلسکوپی، راه حل ایده آل برای فضاهای کوچک
درب های کشویی تلسکوپی اتوماتیک راه حل ایده آلی را ارائه می دهند که در آن دسترسی و راحتی لازم است، اما فضا محدود است. بدون اشغال فضای اضافی، آنها می توانند تا 30٪ عرض بیشتری را ایجاد کنند. درب های تلسکوپی اتوماتیک به صورت تک یا دو لنگه دو طراحی و نصب می شوند. آنها بر اساس آخرین تکنولوژی کار می کنند تا چندین سال عملیات بی صدا، راحت و قابل اعتماد را ارائه دهند.
چرا از دسترسی خودکار برای درب های تلسکوپی اتوماتیک خود استفاده کرد؟
درب های کشویی تلسکوپی اتوماتیک راه حل های شخصی سازی شده و سفارشی هستند. آنها برای اندازه گیری مطابق با آخرین استانداردهای ایمنی برنامه ریزی، مشخص، طراحی و نصب می شوند. هنگام نصب درب های تلسکوپی اتوماتیک، متخصصان از لوازم جانبی استفاده می کنند که کاملاً با نیازهای خاص هر مشتری سازگار است. به همین دلیل است که این نوع درب اتوماتیک برای ساختمان هایی با ترافیک زیاد و فضای کم در ورودی توصیه می شود.

درب های تلسکوپی، راه حل ایده آل برای فضاهای کوچک

انواع دروازه کشویی تلسکوپی 
متداول ترین آنها دارای پانل های دروازه مجاور است که روی مسیرهای موازی روی زمین می لغزند که امکان حرکت همزمان همه پانل ها (معمولا دو یا سه) را فراهم می کند. در مرحله باز کردن، پانل ها باز می شوند تا کاملا روی یکدیگر همپوشانی داشته باشند.
نوع دوم ساختار تلسکوپ با یک پانل است که وارد پانل دیگری می شود. مزیت این نوع نسبت به مورد اول این است که فقط به یک مسیر روی زمین نیاز دارد و فضای اشغال شده هنگام باز شدن را بیشتر کاهش می دهد.
نوع سومی نیز وجود دارد که دروازه تلسکوپی خود نگهدارنده است که به دلیل نداشتن مسیر روی زمین با دو نوع دیگر متفاوت است. این راه حل به ویژه زمانی مفید است که سطح موجود یکنواخت نباشد یا زمانی که تجهیزات سنگین و وسایل نقلیه دائما عبور می کنند.

چگونه با انواع پارتیشن شیشه ای فضای خود را زیبا تر کنیم؟

کاربرد درب تلسکوپی

درب کشویی تلسکوپی نوعی درب گاراژی است که قابلیت جمع شدن به داخل محفظه خود را دارد. این باعث می شود برای گاراژهایی با فضای محدود انتخاب خوبی باشد. درب تلسکوپی نیز در میان کسانی که در آپارتمان های شهری زندگی می کنند محبوب است.
مزایای درب های تلسکوپی
مزایای درب کشویی تلسکوپی این است که احتمال شکستن آن کمتر است و با سر خوردن درب در جای خود آب بندی بهتری ایجاد می کند. یک درب تلسکوپی نیز مزایای زیادی دارد از جمله:
اولین مزیت این است که آنها دارای مکانیزم قفل خودکار هستند که شما را از قفل کردن دستی نجات می دهد.
مزیت دیگر این است که نیازی نیست نگران باران باشید زیرا ضد آب هستند.
آنها همچنین بسته به فضای مورد نیاز شما می توانند جادار و قابل تنظیم باشند.

یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از اتلاف انرژی است.

قیمت درب های تلسکوپی
انواع مختلفی از درب های کشویی تلسکوپی بسته به اندازه و سبک مورد نیاز شما وجود دارد. استفاده از درب تلسکوپی به شما این امکان را می دهد که در فضای خانه خود صرفه جویی کنید، زیرا دهانه آن بسیار کوچک است. با پرداخت قیمت نه چندان زیاد، می توانید درب های کشویی تلسکوپی را بخرید که متناسب با هر اندازه دهانه باشند. آنها به راحتی توسط مکانیزم دستی یا اتوماتیک نصب می شوند. برای آگاهی از قیمت، می توانید به بخش منوی سایت مراجعه نمایید.

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
استفاده از درب کشویی تلسکوپی می تواند به نفع بسیاری از افرادی باشد که به فضای اضافی نیاز دارند یا گزینه های ذخیره سازی بیشتری برای مکان خود می خواهند. همچنین بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید، انواع و اندازه های مختلفی وجود دارد.

 
مزایای درب کشویی تلسکوپی چیست؟

تاریخ درج: 1401.07.26

103

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook