مزایای درب پارکینگ سکشنال چیست؟

چاپ صفحه

آیا می خواهید درب گاراژ خود را نصب یا تغییر دهید؟ امروزه انواع مختلفی وجود دارد که در مواد و رنگ های مختلف موجود است. با مطالعه این مقاله بهتر می توانید در مورد خرید درب پارکینگ سکشنال تصمیم بگیرید.

 

درب پارکینگ سکشنال چیست؟
همانطور که از نام آن پیداست، درب پارکینگ سکشنال از بخش های مختلفی ساخته شده است، به عبارت دیگر پانل هایی که دارای اتصالات هستند. این اجازه می دهد تا درب مانند یک کرکره باز یا بسته شود. به طور عمده دو نوع درب گاراژ سکشنال وجود دارد: آنهایی که به صورت عمودی به سمت سقف باز می شوند و درهای جانبی که روی یکی از دیوارهای گاراژ می لغزند.


درب پارکینگ سکشنال چیست؟

 

 

مزایای درب پارکینگ سکشنال چیست؟
اگر این نوع باز کردن تا این حد موفق است، به این دلیل است که از بسیاری جهات کاربردی است. از یک طرف، درب های گاراژی یک صرفه جویی قابل توجه در فضا هستند. از یک طرف، آنها هرگز بیرون نمی زنند. این جنبه نه تنها زیبایی شناختی زمانی که گاراژ مستقیما روی جاده باز می شود بسیار مفید است. آنها همچنین امکان بهینه سازی فضای گاراژ را فراهم می کنند. 
از سوی دیگر، درهای باز شونده جانبی، نیاز به فضایی در بخشی از یکی از دیوارهای جانبی گاراژ دارند. این نوع درب همچنین عاملی برای عایق حرارتی و صوتی بهتر است، یک دارایی قابل توجه برای اتاقی که به ندرت دارای گرمایش است. سفتی آنها نسبت به سایر انواع درب ها بیشتر است. عایق کاری بهتر، نه تنها موجب صرفه جویی و سودمندی برای محیط زیست می شود، بلکه گاهی با رعایت شرایط، امکان بهره مندی از کمک های مالی را فراهم می کند.
به لطف پنل ها، امنیت خانه شما نیز تقویت می شود، به خصوص اگر درب گاراژ شما برقی باشد. برقی بودن به شما این امکان را می دهد که درب خود را از راه دور کنترل کنید، در صورت شکست درب را مسدود کنید یا در صورت برخورد با مانعی بسته شدن آن را متوقف کنید. آنها اغلب در چوب یا PVC و حتی در آلومینیوم یافت می شوند. دومی به ویژه مقاوم، انعطاف پذیر و نگهداری آسان است.
رنگ های درب گاراژ سکشنال می تواند متنوع باشد، بنابراین می توانید آن را با سایر نازک کاری ها، نرده ها یا سقف خود هماهنگ کنید.
درب گاراژ برقی سکشنال به معنای تسکین فوق العاده برای کمر شما و حداکثر راحتی در جابجایی است. نیازی نیست خود را خسته کنید تا درب پارکینگ را با دست باز یا بسته کنید. با انتخاب درب کاملا برقی، بیشترین بهره را از گاراژ خود می برید و می توانید فضای ذخیره سازی را بهینه کنید.

 

مزایای درب پارکینگ سکشنال چیست؟سریعتر از رعد و برق
برای باز و بسته کردن درب گاراژ نیازی به پیاده شدن از ماشین نیست. با فشار ساده ریموت کنترل از راه دور، درب گاراژ شما روشن می شود. سرعت باز شدن از 20-25 ثانیه تا 10 ثانیه متغیر است. نیازی نیست از ماشین پیاده شوید، در را باز کنید و دوباره سوار خودروی خود شوید. همه چیز از راه دور کنترل می شود.
باز شدن ایمن تر درب گاراژ
اپراتور درب گاراژ روشنایی یکپارچه را ارائه می دهد. به محض ورود شخصی به گاراژ به شما اطلاع داده می شود. علاوه بر این، مقاومت در برابر رانش موتور از هرگونه شکستگی جلوگیری می کند. مسدود کردن دستگاه، مانع از ورود آزادانه هر کسی به خانه شما می شود. برای ایمنی کاربر، موتورهای درب گاراژ دارای یک دستگاه توقف بر روی مانع هستند که توقف فوری در صورت بروز مانع را تضمین می کند. به لطف نوار حسگر خود، درب های موتوری گاراژ به محض تماس با هر عنصری متوقف می شوند.

در خانه هایی که نیاز دارند نور به داخل پارکینگ آن ها نفوذ کند استفاده از کرکره برقی شفاف توصیه می شود.

معایب درب پارکینگ سکشنال چیست؟
اگرچه این نوع درب پارکینگ دارای مزایای زیادی است، اما در مقایسه با مدل های دیگر دارای معایبی نیز می باشد:
آنها به طور کلی گران تر از درب های سنتی هستند.
نصب آنها ظریف است و بنابراین اکیداً توصیه می شود با یک متخصص تماس بگیرید. 
همچنین لازم است با انتخاب یک شرکت معتبر از کیفیت طراحی و مواد استفاده شده اطمینان حاصل کرد.
سقف یا یکی از دیوارهای کناری باید فضای کافی برای نصب درب داشته باشد.

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
درب پارکینگ سکشنال یک سرمایه گذاری بسیار خوب است که مزایای زیادی دارد. برای خرید می توانید از همین سایت اقدام نمایید.

 
  مزایای درب پارکینگ سکشنال چیست؟

تاریخ درج: 1401.07.26

107

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook