مزایای پنجره های دو جداره

چاپ صفحه

 
این احتمال وجود دارد که انتخاب پنجره‌های دو جداره چالش‌برانگیز باشد، زیرا هزینه‌های بالایی دارد و جای تعجب نیست که بسیاری از مردم دقیقا با این سؤال گیج می‌شوند: چرا پنجره‌های دوجداره؟ در این مقاله به چند مزیت برتر پنجره های دوجداره و همچنین دلایلی که فکر می کنیم آنها برای ملک شما بسیار مفید هستند اشاره خواهم کرد. پس توصیه می کنم که تا انتهای این مقاله با من همراه باشید.
پنجره های دوجداره چقدر عمر می کنند؟
شما می توانید طول عمر پنجره های دوجداره را بر اساس سازنده آنها قضاوت کنید. چقدر شرکت با وجدان است. به طور کلی، اگر پنجره ها در یک کارخانه ساخته می شوند، نه در گاراژ، اگر تجهیزات با تکنولوژی بالا، مواد اولیه درجه یک، قطعات با کیفیت، صنعتگران با تجربه درگیر در این فرآیند وجود دارد، پس لازم نیست نگران طول عمر باشید. . اما نکته ای وجود دارد که باید به آن توجه کرد. نصب است که باید توسط شخص ماهر و با تجربه نصب گردد. بنابراین، اولین مورد زمانی است که پنجره ها را از یک شرکت معتبر خریداری می کنید، دوم زمانی که پنجره ها توسط افراد قابل اعتماد، با تجربه حرفه ای با ابزار مناسب نصب می شود، آنگاه می توانید از طول عمر مطمئن باشید. علاوه بر این، شرکت های معتبر ضمانت طولانی مدت محصولات و خدمات همراه خود را ارائه می دهند.

پنجره های دوجداره چقدر عمر می کنند؟

 

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

مزایای پنجره های دو جداره 
امنیت بیشتر
نصب پنجره های دو جداره گزینه ایمن تری در نظر گرفته می شود زیرا شکستن آنها در مقایسه با پنجره معمولی، سخت تر است. علاوه بر این، شکستن پنجره های دوجداره نه تنها بسیار دشوار است، بلکه به میزان قابل توجهی محکم تر می شوند و باز کردن آنها را سخت تر می کند.
حفظ حرارت
در مقایسه با پنجره های معمولی، پنجره های دو جداره اجازه نمی دهند گرما به سرعت از بین برود. ساختار هوابند پنجره های دوجداره باعث ایجاد عایق حرارتی می شود. این امر حرکت گرمای ورودی و خروجی را به حداقل می رساند و در عین حال دمای خانه بسیار راحت تری را فراهم می کند.
زیبایی شناسی
اگر فردی هستید که همیشه به خانه خود افتخار می کنید، پنجره های دوجداره بهترین انتخاب برای شما هستند. به طور کلی، ظاهر کلی در مقایسه با پنجره های معمولی، بسیار زیباتر است. این کار، همچنین ارزش بصری ملک شما را افزایش می دهد. 
عایق صدا
چه در نزدیکی بزرگراه زندگی می کنید یا در مرکز شهر یا .... . پنجره های دو جداره راه حل خوبی برای کم شدن صدا هستند. پنجره های دو جداره، دارای یک لایه عایق اضافی هستند که با ایجاد مانعی بین ملک شما و محیط بیرون، سر و صدا را در خارج نگه می‌دارد که برای صاحبان خانه‌هایی که در نزدیکی آزادراه و جاهای شلوغ زندگی می‌کنند فوق‌العاده است.


مزایای پنجره های دو جداره

از کرکره برقی شفاف می توان در خانه ها هم استفاده کرد؟

خنکی خانه با شیشه های دوجداره
عنصر قابل توجهی که بازده انرژی پنجره را در سطح بالایی نگه می دارد، اتصالات و واشرها هستند. اتصالات مسئول عملکرد بسیاری از عناصر باز یا بسته هستند، بنابراین باید در ساخت کامل باشند و کیفیت اتصالات تعیین می کند که اتاق تا چه حد خنک بماند. به عبارت دیگر، هنگامی که اتاق را تهویه می کنید، رطوبت باید برای مدت طولانی تری حفظ شود. محکم بودن پنجره که توسط خود مهر و موم و یراق آلات تضمین می شود، مانع از خروج رطوبت از اتاق می شود. علاوه بر این، روکش دو جداره از نفوذ گرمای خورشیدی، اشعه مضر مادون قرمز و فرابنفش جلوگیری می کند. به این ترتیب اتاق پر از نور طبیعی می شود، اما با پرتوهای سوزان خورشید گرم نمی شود.
علت بهتر بودن شیشه های دوجداره نسبت به تک جداره در حفظ گرما
تک جداره به دلیل تک جداره بودن بازده انرژی یکسانی را به همراه ندارد و پوشاندن دو جداره با المان های خاص جلوه لازم را نسبت به شیشه دوجداره نخواهد داشت. به عبارت دیگر، عناصر ساختاری به سادگی کافی نیستند. بنابراین استفاده از شیشه های تک جداره کمتر موثر است. از ورود نور خورشید در تابستان جلوگیری نمی کند و باعث گرم شدن اتاق می شود و در زمستان گرما را از بین نمی برد.

حفاظ استیل علاوه اینکه مانع از نفوذ سارقین به داخل ساختمان شود. زمانی که حفاظ در قسمت جلویی پنجره نصب می شود می تواند علاوه بر ایجاد امنیت در برابر سرقت، موجب جلوگیری از ضربه های احتمالی به شیشه پنجره گردد.

سخن پایانی
عمر مفید پنجره های دو جداره بسیار طولانی است. همانطور که در بالا ذکر شد، این تحت تأثیر عوامل تولید و نصب صحیح است. اگر لعاب از کیفیت خوبی برخوردار باشد، نصب طبق تمام دستورالعمل ها انجام شده است، عمر مفید طولانی خواهد بود.

 
 مزایای پنجره های دو جداره

تاریخ درج: 1401.07.26

312

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook