محبوب ترین انواع کرکره های برقی؛ کدام یک برای ملک شما مناسب است؟

چاپ صفحه

در سال های اخیر محبوبیت کرکره های برقی افزایش یافته است، به ویژه با توجه به اینکه بیشتر سرقت ها از طریق پنجره ها و درها اتفاق می افتد. کرکره های برقی امنیت در برابر مزاحمان و محافظت در برابر شرایط آب و هوایی سخت را فراهم می کنند.
انتخاب کرکره برقی
هر مالک ملک، چه تجاری و چه مسکونی، نیازهای متفاوتی دارد و انواع مختلفی از کرکره برای رفع این نیازهای مختلف وجود دارد. با این حال، این می تواند انتخاب کرکره های غلتکی را به یک کار دلهره آور تبدیل کند. برای آشنایی با انواع کرکره به ادامه مطلب مراجعه کنید. این به شما کمک می کند تا انتخابی آگاهانه در مورد اینکه کدام نوع برای ملک و نیازهای شما مناسب است داشته باشید.

انتخاب کرکره برقی

حفاظ استیل پنجره می تواند علاوه بر ایجاد امنیت در برابر سرقت، موجب جلوگیری از ضربه های احتمالی به شیشه پنجره گردد.

انواع کرکره برقی
کرکره های داخلی
کرکره های داخلی در داخل ساختمان شما تعبیه شده است. آنها همه کاره هستند و نور زیادی وارد می کنند. علاوه بر این، کرکره های داخلی تهویه عالی را فراهم می کنند. آنها از بیرون خانه یا ساختمان شما عالی به نظر می رسند و در رنگ ها و سبک های مختلف مطابق با سلیقه شما در شرکت ساندر موجود هستند.
کرکره های برقی خارجی
کرکره های بیرونی در قسمت بیرونی ساختمان شما تعبیه شده است. مانند کرکره های داخلی، آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها مطابق با نیازهای زیبایی شناختی شما هستند. با این حال، آنها نور و تهویه کمتری را نسبت به کرکره های داخلی ارائه می دهند. آنچه را که از نظر نور و تهویه کم دارند در استحکام و دوام جبران می کنند. وقتی صحبت از امنیت به میان می آید بسیار کاربردی تر هستند و از شرایط آب و هوایی سخت و مزاحمان محافظت می کنند.
کرکره دستی
کرکره های دستی همانطور که از نام آن پیداست به صورت دستی کار می کنند. آنها به یک دسته متصل می شوند که می توانید آنها را باز یا بسته کنید. از آنجایی که آنها از عناصر کمتر و ارزان‌تری ساخته شده‌اند، معمولا ارزان‌تر از کرکره‌های برقی هستند. این باعث می شود که آنها در میان کسانی که در تلاش برای به حداقل رساندن هزینه ها هستند، گزینه ای محبوب باشند. اگر به کرکره‌های بزرگی نیاز دارید که باید مرتبا آن‌ها را تنظیم کنید، بهتر است کرکره‌های برقی را انتخاب کنید تا کارکرد آن‌ها آسان‌تر شود.

آیا می دانستید از از کرکره برقی شفاف می توان به عنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده کرد؟

انواع کرکره برقی

 

کرکره برقی
نصب و نگهداری کرکره برقی نسبت به کرکره دستی هزینه بیشتری دارد. با این حال، آنها بسیار راحت تر هستند. آنها به شما این امکان را می دهند که شاترهای خود را تنها با کلیک یک دکمه باز و بسته کنید. شما نیازی به اعمال قدرت بدنی ندارید. حتی می توانید آنها را به پنل های خورشیدی متصل کنید تا هزینه برق خود را کاهش دهید.
بسیاری از صاحبان املاک، به ویژه آنهایی که تحرک محدود دارند و کرکره های زیادی دارند، متوجه می شوند که راحتی کرکره های برقی باعث می شود ارزش هزینه هایشان را داشته باشند.
کرکره های برقی توکار
کرکره های برقی توکار در قاب پنجره ها و درهای شما تعبیه شده است. این به پنهان کردن بسیاری از اجزای درون آنها کمک می کند، که برای املاک مسکونی یا فضاهای اداری مدرن عالی است. کرکره های برقی توکار بر روی سطح نصب ساخته می شوند. این بدان معنی است که ریل ها و جعبه های کرکره ای آنها روی قاب پنجره ها و چارچوب درهای شما قابل مشاهده خواهد بود. ریل ها و جعبه های کرکره آنها می تواند بسیار جذاب به نظر برسد. آنها همچنین ارزان تر و آسان تر از کرکره های داخلی نصب می شوند.
کرکره های آلومینیومی
کرکره های آلومینیومی فوق العاده سبک و بادوام هستند. آنها محافظت عالی در برابر مزاحمان و شرایط آب و هوایی سخت دارند و به راحتی خورده نمی شوند. آنها همچنین مستعد صرفه جویی در انرژی و کاهش نویز هستند. این باعث می شود که آنها به یک انتخاب فوق العاده محبوب برای کرکره های غلتکی تبدیل شوند.
چگونه یک کرکره مناسب را برای ملک خود انتخاب کنید؟
اگر یک نوع کرکره وجود داشت که از هر نظر بهتر از هر نوع دیگری بود، این همه انواع مختلف نداشتیم. هر نوع کرکره دارای مزایا و معایبی است. بنابراین، باید در نظر داشته باشید که هدفتان از خرید کرکره‌های برقی چیست؟
اگر تصمیم دارید هزینه ها را به حداقل برسانید، ممکن است بخواهید کرکره های دستی و یا داخلی را انتخاب کنید. اگر امنیت اولویت اصلی شماست، باید کرکره های آلومینیومی و یا بیرونی را در نظر بگیرید.

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
امروزه وجود گزینه های مختلف کرکره ها، یافتن کرکره ای که بتواند نیازهای شما را در حد بودجه شما برآورده کند، آسان می کند.

 
 محبوب ترین انواع کرکره های برقی؛ کدام یک برای ملک شما مناسب است؟

تاریخ درج: 1401.07.26

100

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook