تعویض پنجره های تک جداره به دوجداره

چاپ صفحه

 

آیا در خانه خود پنجره های تک جداره دارید و می خواهید آنها را تعویض کنید؟ مقاومت حرارتی بسیار پایین آن می تواند بر راحتی شما در خانه تأثیر بگذارد. در شرایط فعلی افزایش قیمت انرژی، شیشه های تک جداره راه حلی ناکارآمد است. هزینه خرید پایین آن برای جبران هزینه اضافی انرژی تولید شده کافی نیست. بنابراین امروزه برای یک خانه توصیه نمی شود زیرا اجازه نمی دهد نیازهای انرژی که اکنون برای ساخت و ساز مورد انتظار است برآورده شود. اکنون تک جداره، جای خود را به شیشه دوجداره می دهد که در زمینه نجاری به یک امر عادی تبدیل شده است.

 

نصب شیشه های تک جداره


نصب شیشه های تک جداره
عواقب تک جداره در پنجره های خارجی را می دانید. اولین مورد از دست دادن گرما و قبض انرژی بیش از حد در طول زمستان است. برعکس، در تابستان، خانه شما از دمای بیش از حد بالا رنج می برد، زیرا شیشه یک جداره اجازه می دهد تا 80 درصد از اشعه خورشید از آن عبور کند.
شیشه های تک جداره برای مناطق سرد کافی نیست. از نظر فنی قدیمی است. لعاب ضخیم نمی تواند شکست حرارتی را که شیشه دوجداره اجازه می دهد با لایه ای از هوا که به عنوان یک بافر عمل می کند، شبیه سازی کند. شیشه های تک جداره نامناسب با شرایط محیطی فعلی می باشند. در شرایط فعلی افزایش قیمت انرژی، شیشه های تک جداره راه حلی ناکارآمد است. هزینه خرید پایین آن برای جبران هزینه اضافی انرژی تولید شده کافی نیست. 
با این حال، تک جداره مزایای قابل توجهی دارد. اول از همه، قیمت آن نسبت به مدل های دیگر بسیار سودمند است. علاوه بر این، در داخل خانه، به شما کمک می کند تا یک دکوراسیون شخصی به دست آورید. می توان آن را با الگوهای مختلف حکاکی کرد، با بافت های مختلف یا چندین رنگ ساخت. در نهایت بسته به ضخامت شیشه، تک جداره از نظر عایق صدا انتخاب خوبی است.

 

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از اتلاف انرژی است.

تعویض تک جداره به دو جداره

 

حفاظ استیل پنجره علاوه بر ایجاد امنیت در برابر سرقت، موجب جلوگیری از ضربه های احتمالی به شیشه پنجره گردد.

 

تعویض تک جداره به دو جداره
برای بهره وری بهتر، متخصصان توصیه می کنند پنجره های فعلی آن را با شیشه های دو جداره تعویض کنید. اما می توانید بیش از حد لعاب دهید. این عملیات شامل افزودن یک پنجره به قاب از قبل در محل است. این روکش می تواند ثابت، جداشدنی، باز شونده و یا حتی به صورت فیلم باشد. اما قبل از انتخاب این جایگزین، مطمئن شوید که پنجره شما در شرایط خوبی است. اضافه کردن یک قاب ساختار پنجره شما را سنگین‌تر می‌کند، بنابراین باید محکم باشد.
مزایای نصب شیشه دوجداره
عایق حرارتی بهتر در زمستان
کاهش اتلاف گرما تا 80 درصد در زمستان در خانه شما.
بدون تراکم بیشتر در شیشه های پنجره: بخار آب موجود در هوا وقتی هوای گرم (داخل اتاق) در تماس با دیوار سردتر باشد متراکم می شود.
عایق بندی بهتر در تابستان: چه تهویه مطبوع داشته باشید چه نداشته باشید، هدف در تابستان خنک نگه داشتن فضای داخلی است. شما صبح ها تهویه می کنید و به لطف شیشه دوجداره راحت تر می توانید دمای دلپذیر را در داخل نگه دارید. اگر تهویه مطبوع دارید، باید کمتر آن را اجرا کنید.
مقاومت بهتر در برابر سرقت: ورود سارقان به خانه ای با پنجره های کارآمدتر دشوارتر است. همچنین می توانید با انتخاب شیشه های مقاوم در برابر سارق یا با امنیت بالا، امنیت را افزایش دهید.
انتخاب گسترده ای از رنگ: در PVC، پنجره ها در حال حاضر در رنگ های مختلف موجود هستند. این یک دارایی واقعی تزئینی برای خانه شما است.
روشنایی بیشتر: پنجره های مدرن دارای پایه های نازک تری هستند، به خصوص برای آلومینیوم. بنابراین لعاب شفاف اهمیت بیشتری دارد. در لعاب جدید، ضریب خورشیدی نیز بهبود یافته است، لعاب اجازه می دهد تا نور بیشتری از آن عبور کند.
ارزش کلی دارایی خود را افزایش می دهید: اگر می خواهید خانه خود را دوباره بفروشید، خریداران جدید خانه ای با عایق کاری بهتر و ایمن را ترجیح می دهند.
عایق صوتی بهتر: با پنجره کارآمدتر، نویز را کاهش می دهید. هنگامی که در نزدیکی جاده، در شهر یا مکانی پر سر و صدا زندگی می کنید، این کار مفید است.

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
امیدوارم مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شده باشد. اگر سوالی دارید می توانید با ما در تماس باشید. ما همیشه پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

 
تعویض  پنجره های تک جداره به دوجداره

تاریخ درج: 1401.07.26

318

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook