تعمیر و نگهداری درب کشویی

چاپ صفحه

 

تعمیر و نگهداری درب کشویی
سیستم های درب کشویی،کارآمد دسترسی را بهبود می بخشد و امنیت ساختمان شما را افزایش می دهد. عملکرد روان درهای کشویی در ساختمان شما برای استقبال از کارکنان و بازدیدکنندگان بسیار مهم است. هرگونه نقص در سیستم درب کشویی شما باعث اختلال در تردد ساختمان شما می شود و قبض های گرمایش و تهویه مطبوع شما را افزایش می دهد.
نصب درب کشویی توسط سانادر
شرکت سانادر، انواع سیستم های درب کشویی دستی و اتوماتیک با کارایی بالا را برای مصارف تجاری و صنعتی، خانگی ارائه می دهد. تمام درهای ما برای دوام با شیشه های مقاوم در برابر ضربه و ریل های سنگین با لوله های محکم و یکپارچه ساخته شده اند.
تعمیر و نگهداری و تعمیر درب کشویی
اختلال در جریان ترافیک در ساختمان شما می تواند بسیار پرهزینه باشد. برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در درب های اتوماتیک شما، اقدامات پیشگیرانه را ارائه می دهیم. تکنسین های ما تکنسین های دارای گواهینامه معتبر هستند و آموزش دیده اند تا در تعمیر درب های ساختمان شما، به شما کمک کنند. ما به مشتریان خود در تعمیر و نگهداری منظم کمک می کنیم تا درب های خود خود را به خوبی تعمیر کنند.

 

نصب درب کشویی توسط سانادر

 

یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از اتلاف انرژی است.

بازرسی منظم درب های کشویی شما
تمام درب های اتوماتیک شما باید سالانه توسط یک تکنسین خبره و ماهر بازرسی شود. ما چنین بازرسی هایی را با پیروی از دستورالعمل های مربوطه، انجام می دهیم. هر گونه تعمیر و نگهداری لازم برای درب های کشویی شما انجام می شود، مانند تراز کردن مجدد درب ها برای حذف اصطکاک، روغن کاری تمام قطعات متحرک. از جمله اصلاح هرگونه ناهماهنگی و روغن کاری تمام قطعات متحرک و اطمینان از عملکرد صحیح سنسورهای حرکتی.
خدمات تعمیرات اضطراری 24 ساعته
خرابی ها گاهی بعد از ساعات کاری یا در آخر هفته اتفاق می افتد. بسیاری از ساختمان های تجاری و بیمارستان ها بی صبرانه منتظر تعمیر درب های اتوماتیک کشویی خود هستند. بنابراین ما خدمات تعمیر 24 ساعته را در مواقع ضروری ارائه می دهیم. تکنسین های ما به صورت شبانه روزی در دسترس هستند تا مطمئن شوند درب شما در اسرع وقت تعمیر می شود.

 

تعمیر و نگهداری درب کشویی

 

 

حفاظ استیل پنجره علاوه بر ایجاد امنیت در برابر سرقت، موجب جلوگیری از ضربه های احتمالی به شیشه پنجره گردد.

روش های خانگی برای مراقبت از درب کشویی
در را باز کنید و ریل ها را جاروبرقی بکشید. از این ابزار علاوه بر یک وسیله جانبی برای رسیدن به گوشه های ریل استفاده کنید. سعی کنید تکه های بزرگ زباله یا کثیفی را پاک کنید تا بقیه تمیز کردن راحت تر شود. ابتدا همه گرد و غبار و کثیفی را از ریل ها پاک کنید. سپس محل را با آب گرم و صابون ملایم بشویید. ممکن است لازم باشد در یا پنجره را باز کنید تا همه کثیفی ها پاک شوند. وقتی کارتان تمام شد، همه چیز را به خوبی با یک پارچه خشک کنید. 240 میلی لیتر آب را با یک قطره پاک کننده غیر ساینده مخلوط کنید. چند قطره از یک محصول تمیز کننده مانند مایع ظرفشویی را در یک سطل با یک فنجان آب گرم بریزید. سپس محلول را مخلوط کنید. 
از یک برس فلزی برای مالش محلول روی ریل ها استفاده کنید. در صورت عدم وجود برس فلزی، امکان استفاده از مسواک نیز وجود دارد. آن را در محلول فرو کنید و داخل ریل ها را بشویید. اینها را از این طرف به طرف دیگر، با تمرکز بر مشکل سازترین مناطق، جایی که خاک در آنجا گیر کرده است، بروید. ریل ها را با پارچه یا دستمال کاغذی تمیز کنید. پس از مالش آنها با محلول تمیز کننده، از دستمال کاغذی یا پارچه خشک استفاده کنید تا آنها را پاک کنید. سپس هرگونه کثیفی را از روی ریل پاک کنید.
در را ببندید، ریل های دیگر را جاروبرقی بکشید و بشویید. درب را ببندید و این روند را روی مسیرهای دیگر تکرار کنید تا تمیز کردن کامل شود. پس از اتمام، ریل ها باید بسیار تمیزتر از قبل باشند. ریل ها را هفته ای یکبار تمیز کنید. بنابراین، درها به آرامی لغزنده خواهند شد. یک تمیز کردن ساده به از بین بردن آلودگی کمک می کند و درب را روان نگه می دارد. این کار را حداقل یک بار در هفته انجام دهید تا از جمع شدن کثیفی روی ریل جلوگیری کنید.

آیا می دانستید از کرکره برقی شفاف می توان به عنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده کرد

سخن پایانی
امیدوارم مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت داشتن سوال می توانید با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

 
تعمیر و نگهداری درب کشویی

تاریخ درج: 1401.07.26

198

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook