تعمیر درب اتوماتیک سکشنال

چاپ صفحه

درب اتوماتیک سکشنال که به صورت عمودی باز می شود از 4 تا 5 پانل تشکیل شده است که در داخل گاراژ به هنگام بالا آمدن از دهانه لولا می شوند. هنگامی که به طور کامل جمع می شوند، پانل ها به صورت افقی در فضای سقف قرار می گیرند و توسط ردیابی افقی پشتیبانی می شوند. این طراحی ساده و در عین حال موثر به معنی تمام عرض و ارتفاع دهانه قابل دستیابی است، و آن را برای صاحبان خانه با وسایل نقلیه بزرگتر یا جاهایی که مسیر ورودی کوتاه است ایده آل می کند. درب اتوماتیک سکشنال که در طیف وسیعی از طرح ها برای مطابقت با سبک معماری خانه شما موجود است، قطعا یکی از محبوب ترین انواع درب های موجود است. در این مقاله می خواهم نکاتی را در مورد تعمیر درب اتوماتیک سکشنال بیان کنم. با من تا انتهای این مقاله همراه باشید.
چه عواملی بر قیمت تعمیر درب اتوماتیک گاراژ تأثیر می گذارد؟
علت خرابی
علت خرابی مانند قطعاتی که باید تعویض شوند، زمان مداخله و...  در نتیجه مبلغ فاکتور را تعیین می کند. از جمله رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در درب های دستی یا اتوماتیک با آن مواجه شوید: 
دری که هنگام باز یا بسته شدن به دلیل فنرها صدای جیر جیر می کند یا صدای زیادی ایجاد می کند.
درب برقی که بعد از فشار دادن ریموت کار نمی کند

قطعاتی که باید تعویض شوند
اگر فقط چند قطعه یدکی یا کل درب نیاز به تعویض داشته باشد، هزینه تعمیر تحت تاثیر قرار می گیرد. عناصری که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشید، بسته به درب گاراژ و نوع باز شدن آن، به طور کلی عبارتند از:
فنر.
نوار، پانل یا برگ.
موتور.
اگر چندین قسمت درب اتوماتیک سکشنال نیاز به تعویض دارد، شاید بهتر باشد به طور کامل درب را تعویض کند. قیمت آن ممکن است بسته به مواد (PVC، چوب، آلومینیوم و....) و سیستم بازشو متفاوت باشد. 
نوع تعمیر یا نوسازی بسته به پیچیدگی و فوریت آن
منطقه جغرافیایی: تعمیرات تعمیر درب اتوماتیک سکشنال گاهی اوقات در شهرهای بزرگ مانند تهران گرانتر است.
فوت و فن
نصاب تعمیر درب اتوماتیک سکشنال اغلب در تعمیر درب های ورودی، کرکره ها و پنجره ها تخصص دارد. اگر قبلا یک متخصص در سیستم های باز کردن و نجاری در خانه شما دخالت کرده است، ابتدا برای عیب یابی با او تماس بگیرید.

 

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که پارتیشن شیشه ای دارد، امکان هماهنگ سازی آن با هر نوع طراحی دکوراسیونی که در نظر دارید است.

 

 

تعمیر درب اتوماتیکدرب را به طور مرتب چک کنید
برای صرفه جویی در تعمیرات، خودتان تعمیر و نگهداری و بررسی درب منزل خود را انجام دهید. به طور مرتب وضعیت عناصر مختلف درب گاراژ خود را از فنرها گرفته تا موتور بررسی کنید. اگر اغلب از در استفاده نمی کنید، باز و بسته شدن آن را بررسی کنید. حداقل سالی یکبار کشش فنر را روغن کاری و تنظیم کنید. حتما پیچ های شل را ببندید.
تعمیرات جزئی را خودتان انجام دهید
اگر اهل دست‌کاری هستید و دوست دارید دست‌هایتان را کثیف کنید، می‌توانید ساده‌ترین کارها را شروع کنید. این باعث صرفه جویی در هزینه برای استخدام یک نصاب می شود. در دسترس ترین عملیات ها آنهایی هستند که بر مکانیسم باز کردن تأثیر نمی گذارند: به عنوان مثال، تعویض دسته، ثابت کردن تیغه جدید به جای قسمت آسیب دیده یا سنباده زدن و رنگ آمیزی مجدد درب چرخشی چوبی فرسوده. باید بدانید که نصب یک موتور جدید یا یک درب کامل پیچیده تر است.

 

قیمت درب اتوامتیک سکشنال

 

 

 

یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از اتلاف انرژی است.

قیمت درب اتوامتیک سکشنال
قیمت های رقابتی برای درب های گاراژی سکشنال بسته به نوع و سبک انتخابی شما متفاوت است، مانند پی وی سی یا چوبی، بدون عایق یا عایق، اتوماتیک یا دستی. برای اینکه این تولیدکنندگان قیمت های دقیق را به شما بدهند و در مورد نیازهای خاص شما به شما توصیه کنند، به ابعاد شما نیاز دارند. عکس هایی از دهانه و فضای داخلی گاراژ نیز بسیار مفید است، به طوری که آنها می توانند فاصله ها و موانع احتمالی را بررسی کنند.

بسته به اینکه می خواهید درب شما دستی یا اتوماتیک باشد، می توانید یک کیت دستگیره و قفل یا یک ریموت گاراژ برقی بخرید. همچنین امکان خرید درب های سکشنال فولادی، چوبی، بدون عایق و عایق، تمام ساخته شده را دارید. درب های گاراژی سکشنال استیل در رنگ های سفید، لمینت دانه چوب یا رنگ دلخواه شما موجود است. برای آگاهی از قیمت آن می توانید به بخش محصولات مراجعه نمایید.

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
تعمیر درب اتوماتیک سکشنال نیاز به یک متخصص دارد. اگر به دنبال متخصص ماهر هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید.

 
  تعمیر درب اتوماتیک سکشنال

تاریخ درج: 1401.08.05

327

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook