تأثیر پارتیشن شیشه ای بر راندمان کاری کارمندان

چاپ صفحه

در ابتدا فضاهای باز بین شرکت ها بسیار محبوب بود. فضاهای باز در شرکت بسیار زیاد بود. اما با وجود بحران سلامت، فضاهای باز دیگر وجود ندارد. زمانی بود که فضای باز شرکت ها، مورد علاقه افراد بود، اما اکنون به آرامی ناپدید شده اند. امروزه به نظر می رسد که فضاهای کاری باز به تدریج از سوی شرکت ها نادیده گرفته شده اند، اگرچه مزایای بسیاری دارند. بحران سلامت شرکت‌ها را وادار به سازگاری می‌کند. برای اینکه بتوانند در ایمنی کامل از کارکنان خود استقبال کنند، شرکت ها موظفند اقداماتی را انجام دهند که اجازه می دهد حرکات مانع را در محل خود رعایت کنند. کارمندان دیگر نمی توانند در کنار هم کار کنند، اکنون باید خودشان را از هم جدا کنند. وضعیت بهداشتی و محدودیت‌هایی که ایجاد می‌کند، کارفرمایان را مجبور می‌کند در فضاهای کاری جمعی تجدید نظر کنند. بنابراین، فضاهای باز که زمانی محبوب بود اکنون پارتیشن بندی شده اند.

 

پارتیشن شیشه ای در شرکت

دلایل عدم بازدهی کارکنان
سر و صدا، کمبود حریم خصوصی، فضاهای باز در واقع منبع خستگی بسیاری از کارگران است. حتی گاهی اوقات باعث ایجاد تنش بین کارمندان می شوند. ناسازگاری وظایف بین کارکنان در اکثر موارد دلیل این تعارضات است. در فضاهای باز، گفتگوها در هم تنیده می شوند و تمرکز گاهی اوقات دشوار می شود. برخی از موقعیت ها نیاز به استفاده قابل توجه از تلفن دارند، در حالی که برخی دیگر، برعکس، به یک محیط آرام نیاز دارند. میزان فضای باز در شرکت ها نیز باعث ایجاد کمبود اتاق جلسات می شود. این کمبود فضاهای ملاقات و جلسه تأثیر منفی بر کارمندانی دارد که برای یافتن مکان برای ملاقات و تشکیل جلسه تلاش می کنند.
پارتیشن شیشه ای در شرکت
پارتیشن های شیشه ای برای جداسازی سریع و ساده فضاهای یک فضای باز ایده آل هستند. در واقع، نصب این پارتیشن ها آسان است و نیازی به انجام کارهای عمده توسط شرکت ندارد. پارتیشن های شیشه ای را می توان در یک روز نصب کرد و بنابراین نیازی به خرابی طولانی محل ندارد. علاوه بر این، این راه حل امکان تغییر مکان را با هزینه کمتر می دهد. مزیت دیگری که با نصب پارتیشن شیشه ای به ارمغان می آورد، اطمینان از کار بدون گرد و غبار و بدون صدا است. پارتیشن های شیشه ای همچنین دارای مزیت زیبایی هستند و به راحتی در محل قرار می گیرند. شرکت سانادر طیف گسترده ای از پارتیشن های شیشه ای را ارائه می دهد که به هر نوع فضای داخلی اختصاص داده شده است.

 

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که پارتیشن شیشه ای دارد، امکان هماهنگ سازی آن با هر نوع طراحی دکوراسیونی که در نظر دارید است.

 

ایجاد حریم خصوصی به لطف پارتیشن های شیشه ای

 

 

حفاظ استیل پنجره علاوه بر ایجاد امنیت در برابر سرقت، موجب جلوگیری از ضربه های احتمالی به شیشه پنجره گردد.

ایجاد حریم خصوصی به لطف پارتیشن های شیشه ای
علاوه بر زمینه سلامت، دلایل دیگری شرکت ها را به سمت کنار گذاشتن تدریجی فضای باز سوق می دهد. این ابتکارات برای کارمندانی که به فکر بهبود شرایط کاری خود هستند، بسیار مناسب می باشد. آنها اکنون فضایی را به خود اختصاص می بینند که راحت می توانند به کارهای خود بپردازند. کارمندان زمانی که فرصت کار در دفاتر خصوصی را داشته باشند انگیزه بیشتری دارند.
عملکرد بهتر کارمندان
یکی دیگر از دلایل ذکر شده توسط رهبران کسب و کار، تمایل به افزایش عملکرد شرکت است. یک دفتر خصوصی در واقع به کارمندان این امکان را می دهد که کارآمدتر باشند.
چگونه یک فضای باز را به سادگی و با هزینه کمتر تبدیل کنیم؟
 پارتیشن شیشه ای بسیاری از شرکت ها را اغوا می کند. در واقع مزایای زیادی دارد. اول از همه، زیبایی شناسی است. پارتیشن شیشه ای بسیار شیک و جاودانه، با هر فضایی ترکیب می شود. علاوه بر این، شفافیت شیشه این امکان را فراهم می کند که یک فضا را بدون جدا کردن آن جدا کنید. نوری که از پارتیشن شیشه ای عبور می کند، فضاهای جدید ایجاد شده از نور طبیعی بهره می برند. حفظ نور طبیعی در محیط های کاری ضروری است تا بر روحیه کارکنان شما تأثیری نگذارد. در میان سبک های جدید، علاقه به پارتیشن های شیشه ای لمینت در شرکت ها بیشتر شده است. شیشه لمینت این مزیت را دارد که در برابر ضربه مقاوم است. پارتیشن های شیشه ای را می توان با اندازه گیری بسیار آسان ساخت. می توانید پارتیشن های شیشه ای ثابت یا متحرک را انتخاب کنید. آنها را می توان به راحتی با هر فضایی تطبیق داد.

آیا می دانستید از کرکره برقی شفاف می توان به عنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده کرد؟

سخن پایانی
با ایجاد پارتیشن های شیشه ای در شرکت ها و ادراه ها باعث می شود که کارکنان یک حریم خصوصی داشته باشند و با تمرکز بر روی کار خود، به پیشرفت بیشتر شرکت کمک کنند.

  
  تأثیر پارتیشن شیشه ای بر راندمان کاری کارمندان

تاریخ درج: 1401.08.05

83

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook