پوشاندن استخر با کرکره مزایای بسیاری دارد

چاپ صفحه

 روکش استخر از نوارهای پی وی سی یا پلی کربنات بر روی ساختار آلومینیومی یا فولادی ضد زنگ ساخته شده است. کرکره استخر محکم و مقاوم است و به خوبی از استخر محافظت می کنند و ایمنی را برای شما عزیزان تضمین می کنند. اگرچه مدل های زیادی وجود دارد، اما دو دسته اصلی وجود دارد: پوشش های روی زمین، قرار داده شده در خارج از استخر، و پوشش های زیر آب.
کرکره های روی زمین
کرکره بالای زمین تا به امروز رایج ترین است، زیرا پوشش یک استخر شنای موجود را با هزینه کمتر امکان پذیر می کند. این شامل مجموعه ای از نوارها است که برای پوشاندن سطح استخر باز می شوند. عملکرد آن برای راحتی بیشتر می تواند دستی یا برقی باشد. نصب آسان است و روی لبه استخر قرار می گیرد. برای آب بندی محور سیم پیچ  و تامین سیستم اتصال الکتریکی در مورد مدل برقی کافی است. برای راحتی بیشتر، مدلی با سوئیچ محدود را ترجیح دهید. کرکره‌هایی که به آن‌ها مجهز نیستند، ارزان‌تر هستند، اما سریع‌تر خراب می شوند، زیرا باید به یاد داشته باشید که سیستم را به صورت دستی و در زمان مناسب متوقف کنید.
مزایای کرکره برقی بالای زمین
کرکره برقی روی زمین مقرون به صرفه ترین مدل کرکره است.
کرکه برقی روی زمین، مقیاس پذیر، برای حفاظت موثر، با کیفیت و ایمن، کاملا برای استخر موجود مناسب است.
نصب و راه اندازی آن آسان است.

کرکره های روی زمین

 

آیا می دانستید از کرکره برقی شفاف می توان به عنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده کرد؟

معایب کرکره بالا زمین
خیلی محتاطانه نیست و از نظر ظاهر زیبا نیست.
کرکره برقی زیر آب
به ندرت استفاده می شود، این نوع دریچه زیباترین است. تقریباً نامرئی، هنگام ایجاد استخر به طور ایده آل برنامه ریزی شده است. برای این نوع پوشش، محور چرخش و نوارهای پی وی سی در ناحیه ای به نام گودال متصل به استخر قرار دارند. کرکره باز می شود و برای محافظت از استخر با سطح همسطح می شود.
مزایای کرکره برقی زیر آب
بسیار محتاطانه، هنگامی که از سطح استخر جدا می شود تقریباً نامرئی است تا ظاهری دلپذیرتر داشته باشد. این مدل به طور کامل در استخر ادغام شده است.
فضای اطراف استخر برای یک کل هماهنگ تر حفظ می شود.
این نوع کرکره به صورت سیستماتیک موتوریزه می شود. نمی توان آن را به صورت دستی کار کرد، زیرا در زیر زیر آب در استخر قرار می گیرد.
معایب کرکره برقی زیر آب
ادغام آن در استخر باعث از دست دادن فضا می شود.
این نوع کرکره در حین ساخت استخر برنامه ریزی شده است، نمی توان آن را بدون کار بسیار پرهزینه و پیچیده و بدون محکوم کردن بخشی از محوطه استخر به استخر موجود اضافه کرد.
نصب این کرکره ها نسبت به مدل های روی زمین پیچیده تر است.
کدام حالت باز کردن را انتخاب کنید؟
برای راحتی خود، سیستم باز و بسته شدن پوشش استخر خود را در نظر بگیرید.
روکش دستی استخر: با استفاده از میل لنگ کار می کند. از طرفی توصیه نمی شود، زیرا شاتر نسبتا سنگین است و حرکت تحریک می تواند دشوار باشد.
کرکره برقی استخر: کرکره با استفاده از کلیدی که در یک سوئیچ یا یک کنترل از راه دور قرار می گیرد کار می کند. جعبه به بخش فنی استخر متصل است.
کرکره استخر با باتری: این سیستم به لطف باتری کار می کند که باید با وصل کردن آن به برق به طور مرتب آن را شارژ کنید.

 

مزایای کرکره برقی زیر آب

حفاظ استیل بالکن یا تراس جزو یکی از پر کاربردترین انواع آن است که برای جلوگیری از وقوع حوادثی همچون سرقت، خطر سقوط افراد، ایجاد ضربه احتمالی و بالا بردن سطح ایمنی محل مورد نظر از حفاظ ها استفاده خواهد شد. 

 

مزایای پوشاندن استخر با کرکره 
امنیت: حفاظت از استخر شنا لازم است. با پوشناندن استخر، زمانی که فرزندان شما در نزدیکی استخر بازی می کنند، پوشش خطر تصادف را محدود می کند و با محافظت موثر از بچه های کوچکتان در برابر غرق شدن، به شما اطمینان می دهد.
نگهداری ساده: آب استخر تمیز باقی می ماند، زیرا وجود پوشش از ریزش خاک، برگ، آلاینده ها و حشرات به داخل استخر جلوگیری می کند. در عین حال باعث کاهش تشکیل جلبک ها و باکتری ها می شود.
گرما حفظ می شود: به لطف محافظ استخر، گرمای انباشته شده در طول روز حفظ می شود و آب در شب خنک نمی شود. بنابراین شما 3 تا 5 درجه سانتی گراد بیشتر به افزایش گرما کمک می کنید که این کار به شما امکان می دهد در گرمایش صرفه جویی کنید.
تبخیر کاهش می یابد: کرکره تبخیر آب را در دوره های گرمای زیاد محدود می کند.
گذراندن زمستان به راحتی: پوشش به استخر اجازه می دهد تا زمستانی شود و به طور موثر از آن در برابر هوای بد، سرما و یخبندان محافظت می کند.
صرفه جویی در زمان نگهداری: تجهیز استخر خود به پوشش به شما امکان می دهد در محصولات گرمایشی و نگهداری و همچنین در زمان صرفه جویی کنید. در واقع، یک استخر تمیزتر نیاز کمتری به تمیز کردن منظم دارد.

 

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
برای اطمینان از اینکه پوشش استخر تمام الزامات عملکرد را به خوبی اعمال کند می توانید به متخصصان ما این کار را بسپارید تا در کمترین زمان ممکن نصب کنیم.

 
پوشاندن استخر با کرکره مزایای بسیاری دارد

تاریخ درج: 1401.08.05

104

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook