پارتیشن نیمه شیشه ای چیست؟

چاپ صفحه

 

پارتیشن نیمه شیشه ای در تمامی فضاهای حرفه ای نیز کاربرد دارد. پارتیشن نیمه شیشه ای چه در یک کارگاه و چه ادارات در هر مکانی انجام می شود. می توان از آن برای ترتیب دادن یک اتاق جلسه یا حتی یک اتاق استراحت استفاده کرد، در حالی که به کارمندان اجازه می دهد به عنوان مثال، بقیه مجموعه را زیر نظر داشته باشند.
پارتیشن نیمه شیشه ای چیست؟
پارتیشن نیمه شیشه ای به سادگی یک پارتیشن متحرک است که از یک قسمت تحتانی جامد و یک قسمت لعابدار بالایی تشکیل شده است. پارتیشن نیمه شیشه ای به دلخواه قابل تنظیم است، این پارتیشن را می توان با برچسب پنجره، شخصی سازی کرد. یک فیلم چسب ساده با آرم شرکت شما، و محل شما ابعاد دیگری به خود می گیرد. نصب پارتیشن نیمه شیشه ای، سبک صنعتی را به محیط کار شما می آورد.
پارتیشن نیمه شیشه ای مترادف با حریم خصوصی است
برخی از فعالیت های تجاری نیاز به تبادل نظر و بحث دارند، اما گاهی اوقات لازم است خود را منزوی کنید تا یک تماس محرمانه برقرار کنید یا صرفا روی یک کار مهم تمرکز کنید. لازم به یادآوری است که پارتیشن نیمه شیشه ای که قسمت پایینی محکمی دارد، برای پنهان کردن بی نظمی که گاهی اوقات در ادارات حاکم است نیز ایده آل است. پوشه‌هایی که در اطراف خوابیده و روی زمین انباشته شده‌اند، سیم‌های آویزان، سطل‌های زباله پر از زباله... آن‌ها هوشمندانه همه را پنهان می‌کنند. دیگر لازم نیست نگران بیرون باشید که کسی بی نظمی اتاق شما را مشاهده کند.

 

پارتیشن نیمه شیشه ای چیست؟

 

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که پارتیشن شیشه ای دارد، امکان هماهنگ سازی آن با هر نوع طراحی دکوراسیونی که در نظر دارید است

نصب پارتیشن نیمه شیشه ای
نصب پارتیشن های شیشه ای نیاز به دقت برای اندازه گیری و نصب سازه های آلومینیومی دارد. ناگفته نماند که سفارش لعاب نیز کمی زمان می برد زیرا ساخت آن به میلی متر انجام می شود. نصب پارتیشن نیمه شیشه ای به سرعت انجام می شود. کارمندان شما مزاحم نمی شوند و فعالیت شما می تواند با آرامش کامل ادامه یابد.

چه زمانی باید پارتیشن نیمه شیشه ای را انتخاب کنیم؟
همانطور که در بالا اشاره شد، پارتیشن نیمه شیشه ای بدون توجه به مکانی که باید مشخص شود نصب می شود. این به کارمندان اجازه می دهد تا در عین حفظ روابط اجتماعی از کمی حریم خصوصی لذت ببرند. همچنین می توانید از آن برای تجهیز سالن تجاری استفاده کنید. بنابراین به خاطر قسمت شیشه بودن قسمت بالایی می توانید ورودی ها و خروجی های عموم را زیر نظر داشته باشید.

 

نصب پارتیشن نیمه شیشه ای

 

آیا می دانستید از کرکره برقی شفاف می توان به عنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده کرد؟

 

مزایای پارتیشن نیمه شیشه ای
همانطور که متوجه شده اید، پارتیشن نیمه شیشه ای پر از مزایایی است که تنها به جنبه زیبایی شناسی و امکان شخصی سازی آن محدود نمی شود. بسیاری دیگر وجود دارد.
پارتیشن نیمه شیشه ای مقرون به صرفه است: با انتخاب این نوع دیوار، در صورت مقایسه پارتیشن تمام شیشه و جامد، از نسبت اقتصادی خوبی بهره مند می شوید.
پیاده سازی سریع است: اگر عجله دارید و دفاتر شما نیاز به تجهیز سریع دارند، پارتیشن نیمه شیشه ای گزینه عالی به نظر می رسد.
پارتیشن نیمه شیشه ای بر خلاف پارتیشن های جامد روشنایی را حفظ می کند. نوری را وارد می کند که به سمت بالا منتشر می شود نه به سمت پایین. این یکی از بزرگترین مزایای این نوع دیوار است. روشنایی یک عنصر مهم در تجارت است.
نه تنها به رفاه کارکنان کمک می کند، بلکه مصرف انرژی را نیز کاهش می دهد. 
بنابراین پارتیشن نیمه شیشه ای، تمام مزایای پارتیشن های جامد و تمام مزایای پارتیشن تمام شیشه را با هم ترکیب می کند. اگر در مورد پارتیشن نیمه شیشه ای هنوز ابهاماتی دارید و نیاز به پرسیدن سوال هست می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید تا با اطمینان کاکل اقدام به خرید نمایید. همکاران مجرب ما همیشه آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان می باشند. 

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
مقرون به صرفه تر از پارتیشن های تمام شیشه ای هستند، اما همچنان تعادل عالی بین حریم خصوصی و نور ایجاد می کنند. هنوز شک دارید؟ با تیم  ما در سانادر تماس بگیرید و از بهترین مشاوره در زمینه انتخاب پارتیشن، چیدمان و تنظیمات بهره مند شوید. ما قادر خواهیم بود تمام محدودیت های شما را برای ایجاد یک طرح مطابق با نیازها و بودجه شما در نظر بگیریم.

 
پارتیشن نیمه شیشه ای چیست؟

تاریخ درج: 1401.07.20

327

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook